Söndag.

Publicerad 2012-02-26 21:43:54 i

Tjoooo bror!
Idag vaknade jag jääätte sent, då gjorde jag ingenting!! Senare på dagen åt jag middag också... Nu sitter jag och tittar på Big Brother. :D
.
Tjejen: Varför skriver du mitt namn som status hela tiden?
Killen: För Facebook frågar mig vad jag tänker på hela tiden.
.
Vi hörs imorgon gullepluttar! ;)
Pussar på er!
Haha Niall va söt!
OMG TYP SOM JAG GÖR!!! ASSÅ OMG KOLLA PÅ JUSTIN!!!
HAHA SANT
HAHAHAHA HARRY!!!
Standard söndag ;) Kollade Arsenal-Tottenham!!
This is just fucking Love!♥
Bacary Sagna♥ 1-2
Robin Van Persie♥ 2-2
Tomas Rosicky♥ 3-2
Theo Walcott♥ 4-2
Theo Walcott♥ 5-2
Detta är en dammsugare.... hahaha Maria!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela