Onsdag....

Publicerad 2012-02-29 16:43:27 i

Tjoo bröder! :)
Idag vaknade jag ungefär 13:00 eller aa typ de då låg jag kvar i sängen till 13:45 sen kollade jag lite på TV och käkade något nu sitter jag och snackar skype med Elin, Daniel & Pascal. :D Snart har vi träning, vet fan inte när den börjar! Först skulle den börjat 16:45 men nu börjar den tydligen 17:45...? Det är bara jag & Sandra som ska träna med 96or & DJU... Vet ni vad mina vänner..?
..Vi hörs när jag har kommit och duschat och sånt. ;)
Pussar på er!♥
Saknar Prag som fan...♥
Från igår: Jordgubbar :) eller gjorde en smooothie
ASSÅ PÅ ALLVAR!!!!
äpplen :)
Elit bror! Justin Bieber!♥
HAHAHAH Fyfan vad jag var töntig för ett tag sen... HAHAHA
miss my hair!
Long time ago!
Saknar Tullinge fotboll!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela