Lördag!

Publicerad 2012-02-18 20:27:19 i

Tjena! :)
Igår kväll slutade det med att min mamma kom upp med mat till mig.. ;)
Idag vaknade jag 8 då fixade jag mig och sånt sen åt jag frukost sen klädde jag på mig. :P Vid 9:40 åkte vi och hämta Maria och sen vidare till hallen där hade vi match mot Huddinge 96 och förlorade med 3-1, jag gjorde vårat mål! :) Efter matchen stannade jag & Maria kvar för att kolla på Tullinge-Älvsjö p97 sen kollade vi första period av Tullinge-Marieberg! Jag orkar tyvärr inte blogga just nu, tittar på melodifestivalen. :P
Vi hörs imorgon, har match mot Bele Barkarby också! :)
Pussar!♥
yeah man
haha :D
thumbs up .
hahahahahahahaha.... :D
detta har jag gjort för mina kära vänner matilda & amanda... HAHAHAHA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela