Kill me Slowly...

Publicerad 2012-02-23 22:05:57 i

Godkväll på er!♥
Idag började vi 8:10 med matte, idrott, svenska, lunch, so, bild & sista lektionen hade vi engelska då såg vi på How i met your mother i några minuter sen slutade vi 14:10 då gick jag & Karro till bussen och tog den hem. :) När jag kom hem satte jag mig vid datan och börja rensa nästan alllaaa mina bilder. :D
Sen snackade jag lite skype med Maria & Emil också. ;) Jag har väldigt ont i mitt huvud.. Mår inge bra i min kropp eller hjärnan. personer kan se så snälla ut på utsidan men så fort de öppnar käften kommer det bara ut en massa skit
Just nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik och aa bloggar. ;) 22:00 börjar ju Big Brother också!! :) AWESOME!
Imorgon börjar ju Rotebrocupen vi ska dit och köra 1 match tror jag.. Sen på lördag har vi ju fler matcher. ;) Hinner nog slänga iväg ett inlägg innan jag drar imorgon!
Så vi hörs imorgon gullerumpor! ;)
Peace!
FUCKING RETARDS!!!!
När jag la ut den här bilden hade jag aa som ni ser på bilden 302 followers sen imorse när jag tittade på instagram hade jag 298!!? Palla sluta followa bara för att man lägger ut en bild, jävla fjortisar!!! HERRE!
(BTW JAG HETER TYPSARIS OM NI VILL BÖRJA FOLLOWA MIG OCH SEN SLUTA FOLLOWA MIG)
har fått mina sömnproblem tillbaka.. 
Går och lägger mig sent och kan ändå vakna så satans tidigt..
Jag älskar dig verkligen Amanda Malin Gustavsson!
Den ända vännen jag har känt så pass länge som jag fortfarande har kvar!♥
14år tillsammans med dig babe!
Från vaggan till graven!!
Top model, i love !!!
Hur mycket vi än bråkar, retar varandra eller förolämpar varandra så är du ju fortfarande min pappa och jag älskar dig för just precis hur du är, hur du ser ut eller hur du beter!

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-02-23 22:40:43

Ååååh gulle , jag älskar dig bästavän! <3

Postat av: bakfickeryttarna

Publicerad 2012-02-24 13:53:16

Hej,



Vi har frågestund på bloggen kika gärna in och släng in nån fråga :)



http://bakfickeryttarna.blogg.se/2012/february/fragestund.html



Kram :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela