Halloj!

Publicerad 2012-02-20 22:11:11 i


Tjena kamrater! :)
Idag vaknade jag 7:10 då käkade jag frukost sen fixade jag mig och sånt klädde på mig kläder, borstade gaddarna och håret. (HADE INGET SMiNK PÅ MIg idAG) Vid 8:30 gick jag ut och väntade på Matilda sen när hon kom så gick vi och mötte Amanda sen till skolan. ;) Där samlades vi lite, sen gick typ hela skolan då gick jag & Matilda lite efter. :P Sen gick vi till Flottan (flottsbro) 1tim tog det.. :( Jag & Matilda gick runt, Matilda drog i mig heeela tiden. :( :( Sen letade vi reda på Tobbe då fick vi två liggunderlag då la vi oss i backen och sov eller försökte sova. ;) Sen käkade vi där sen hade vi go fika i det där huset. :D Vid 13:00 gick jag, Amanda, Matilda & Frida till Almvägen och där tog vi bussen hem. :) Nu pallar jag inte blogga, sitter och tittar på Mammor & Minimodeller, sen är det ju Big brother! :D
Vi hörs imorgon! :)
Pussar!♥
Åh så fin!!!
sho bror
hahah omg
läskig? vänta bara tills jag står vid din säng inatt..
dom tror dom är något..
hundar eller skor?
HOHHO
awesome
HAHAHAHA MATILDA!!
HAHAHA :D
äre go fika eller?
ey vi stod ute på isen, sen kommer Tobbe och skriker att vi inte får vara kvar där :(
Ey bror, jag & matilda gick ut till den där! :D
gubben ba står och skriker.
sockor!
true
fuck all the haters!
awwwesooomeeee
eeeey brorrrrrr!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela