Godnatt lovers!

Publicerad 2012-02-16 21:30:51 i

Hola!♥
Idag försov jag mig, så kom till andra lektionen då hade vi idrott. :) Efter idrotten hade vi svenska, lunch, so, bild & engelska. Hahah efter engelskan så gick jag, bexi, Linnea & Henke till ett ställe och typ ställde oss och as garvade det slutade med att Henke låg ner på golvet och Linnea kissade på sig, hahah nej skoja! :D Sen gick jag hem vid typ 15:10. Gick hem så långsamt eftersom jag var så kissnödig så kom hem vid 15:30.. Idag har jag inte gjort något, somnade när jag skulle titta på Glee och sov ett bra tag :( Efter jag är klar med det här inlägget ska jag lägga mig i sängen och kolla på Sex And The City. :D Imorgon är det fredag, fyfan va nice!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Börjar 9:30 också, niiice!
Men vi hörs imorgon! :)
Pussar!!!♥
Kul att ha den grabben som son ..
..
Jag & Maria!♥
eyyy kolla vilka som börja följa mig på instagram!! :D två st från Swedish Cover boys! :D
HAHAHAHAHAHAHAAHHAHAAHHAHAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela