Tillbaka till himlen.

Publicerad 2012-08-20 01:05:33 i Sara Johansson

Tja!
Igår kväll gick jag och la mig typ 20:30 jag orkade inte vara vaken och jag mådde dåligt. Jag vaknade 8 idag och då hoppades jag att jag bara hade drömt allt.. Men så var det inte! Idag har jag bara varit hemma med pappa och vi kollade på film och umgicks och sånt. Sen vid 17:30 kom Sanna, Fredrik & Rebecca och hämtade mig sen åkte vi till Enskede IP och där hade vi match mot Enskede och vi vann med 3-0. :) Det var ju bra. 
Sen skjutsade dom hem mig också då var mamma & pappa inte hemma (de har varit på konsert idag). Så jag duschade och sen satte jag mig i soffan och kollade på Sex And The City och sen C.M. Dom kom hem vid 00:00 typ. Imorgon är det första dagen i skolan som gäller, ska bli så jäävla nice. eller inte! 
Ska iaf lägga mig under täcket nu och sånt.
Pussar!♥
morgonen efter den här natten... :'( 17/8 .. EN månad innan jag fyller år.. VARFÖR händer det nu?!?!
:'(
shit i love
i'm awesome!
Melbi på ung den 17! :D 
Hahahah
assså är det bara jag som ÄÄÄÄÄLSKAR familjen Kardashians!!!! 
Haha
Hahahah
Hahahhah !!! 
HAHAHAHAH!!!
Vill att allt ska bli som vanligt, som det var förr.. Som det var den 16/8
Vi är bäst Stuvsta IF !! 
HAhahahhaha
gjorde varm choklad efter en dusch och en kall match! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela