Gästblogg by bossen !!

Publicerad 2012-08-22 12:40:00 i Funny things

Hej alla glada, och hej alla sura människor.
Vi sitter här i klassen och tittar på en riktigt fining! ♥
Livet rullar väl, lektionerna är så sjuuukt tråkiga så man är lite död.
WDEFKRTGJKFD funderar på att lägga mig i koma en stund nu, känner för det faktiskt. Sara är för övrigt JÄTTE konstig! Finns inga ord för hur hon är... Haha ne skoja, Sara är bäst. Aja jag ska koma mig lite nu, så hejdååå!!

http://sv.wikipedia.org/wiki/Curiosity Se och lär barn! Detta jobbar inte jag med, skitkul. Röv asså!
Vill inte avsluta inlägget för jag vet att jag måste sitta och jobba då med cirisy grejen eller vad fan det heter. Vill även berätta att Matilda är sämst i världen. Det är jättekul. Börja inte i Falkbergsskolan för det är jättetråkigt, alla 7or fick en JÄVLA Macbook Air eller vad fan den heter, så kommer vi med en dator från 2010 ! LOVE LIFE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela