Första dagen i skolan, check!

Publicerad 2012-08-20 23:25:40 i Sara Johansson

Tjosan i trosan! 
Idag var det ju skola, så vaknade 8 då fixade jag mig och allt. Ungefär 9:30 mötte jag Matilda sen gick vi ner till fotbollsplan och där mötte vi Amanda, då gick vi till skolan, vi började 10. När vi kom till skolan så blev vi indelade i våra klasser... Jag & Amanda kom i A men Matilda i B, så  vi har pratat med 3 lärare om det redan, hahahah! 
Sen gick vi till Aulan och där pratade våran rektor och sånt. Sen har vi fått 2 nya lärare.. Jockepocke i matte & någon konstig kille som jag inte kommer ihåg vad han hette i No. 
Sedan var det korv grillning men jag och Amanda gick till Maggis och sa att vi inte gillade korv och fick en dricka och sen drog vi. Sen kom Matilda då gick vi och kollade hahahah klasslistan.. åååh
Sen satt vi lite i skolan och sen gick vi hem. Har inte gjort så mycket sen dess, har för ont i foten för att träna kan typ inte ta ner foten så mycket... :/ 
Vi har fått 4 nya i klassen 2 tjejer & 2 killar. Ena killen , asså vi har fan aldrig haft en sån snygg kille i klassen förut ååååh.. Äntligen! Känner på mig att 9an kommer bli ett jävligt nice år asså. 
Pussar!♥
Jag vet att de står 7:30 här men ställde om till 8 sen ;)
MY KING!
Kommer bli det bästa året någonsin! 
Matildas fula iPod hahahahha!
haha 
tjenis penis
tjo 
samma bild som ovan .. hahahah åh gud de där lät gay
Jenner & Kardashian ! I LOVE YOU GUYS!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela