#Believe

Publicerad 2012-08-29 22:53:01 i Sara Johansson

Sup niggas!
Idag började vi 8:10 med språkval sen hade vi engelska i ca 15min. Och sen hade vi skolfoto....
Efter det hade vi matte, lunch, no & svenska. 
Idag tog jag bussen ner till träningen med Jessika & Maria då hade vi ju innebandy träning.
Vi tog bussen hem också, när jag kom hem duschade jag.
Nu ska jag se vidare på Real Madrid - Barcelona.
XoXo♥
Tja , igår kväll ba
tjosan i trosaan vaafaaan
mums
dryga personer är det värsta & äckligaste som finns.
Hahahahahha
why so mad? 
ingen kommer ihåg en fegis 
-Marcelo Peña-
Lite små cool i skolan sådär ba.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela