BARCELONA-MILAN

Publicerad 2012-04-03 20:46:31 i

God kväll på er! :)
Idag började vi 8:10 med slöjd sen språkval, lunch, matte, idrott & elevensval. :)
Sen följde Maria med mig till centrum där köpte jag en jätte stor Boots.. Vilket inte alls var bra, började skaka jätte mycket. Och sånt, fick ont i huvudet, frös som fan & det kändes som jag skulle ramla ihop! Armarna, bena & hela kroppen skakade..
Back to inlägget
Har bara varit hemma idag, satt vid datan. Rensade min blogg och just nu sitter jag i vardagsrummet och ska kolla på Barcelona-Milan fyfan vad nice! :D Må bäste lag vinna säger jag bara.
Hörs! :)
Puss!♥
HAHAHAHAHA!
IDROTT bRE!
aldrig igen....KÖP INTE!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela