MÅNDAG , Bgrupp.

Publicerad 2012-04-23 20:54:50 i

Hejhej! :)
Idag började vi 9:30 med Mentorstunden där efter bytte jag klass till B så då hade vi musik, lunch, so, språkval & sist so. Vi slutade 15:15 då gick jag hem med Amanda. :P
När jag kom hem gjorde jag inte så mycket, eftersom att jag är ensam hemma fixade jag eget käk, så jävla duktig! :D
Just nu sitter jag och skypar med Matilda och tittar på fotboll! Bajen kör mot BP just nu! :D Dom leder med 2-1. För er som inte tittar på matchen kan jag slänga iväg ett inlägg efter matchen och säga hur det blev. ;)
Puss!♥
hej cp.
ser ut som en muppppiluupppiii
HAhaah
ser ut som ett fängelse....
HITTA BJ BILEN! :D
MUMS
1337
ZOE
ORANGA!!!♥
me
hår e nice
HUR TAGGAD?!?!?!?
hahahahahhaahahahhahah bjuder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela