Sjöstadshallen bre

Publicerad 2012-04-22 19:32:01 i

Hej tja hallå tjena hola läsare! ;)
Idag vaknade jag vid 10 typ.. För att få med pappa till Sjöstadshallen var jag tvungen att göra frukost åt honom så det gjorde jag sen åt jag själv frukost. Efter jag hade käkat började jag fixa mig (sminka mig, klädde på mig, borstade tänderna & alllllt) vid 12:15 åkte vi och hämtade Jessika sen hem till farmor & farfar där pappa hjälpte farfar med en sak, efter det åkte vi vidare till Sjöstadshallen där tittade vi några minuter på Bele-Täby där Bele vann, så dom är vidare till final i mitt i. Efter den matchen kollade vi på Rotebro-Tyresö och Rotan vann så dom möter Bele i finalen. :D Efter den matchen åkte vi och lämna Jessika sen åkte vi och handla. Just nu sitter jag och lyssnar på musik & pillar mig själv i naveln, haha nej.
Jag slänger in ett inlägg efter det här!
Puss!♥
Majaaaa!
#13♥
Tja, ba tar lite bilder på Photo Booth ba
gilla om du skulle komma på min begravning!!!!
HAHAHAHAH
ÅÅÅH!! Vill ha den här bebisen..!!!!
Skulle göra allt för att få dig älsk!!!♥
old
grinchen
farlig brud , 146 tullinge
gillar tuggummi, vadåra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela