♥GMX♥

Publicerad 2012-04-17 17:34:58 i

God solig dag alla kära! :)
Idag började vi 8:10 med slöjd sen språkval, lunch, matte & sist idrott.
På matten hade vi GMX som vikarie, han är så sjukt söt!!
På idrotten hade vi Monica, franska läraren som vikarie då gick Monica, Jag, Jessika, Linnea, Rebecca, Henke, Jesper, Marcus, Sandra & Stina ner till Tullinge Sjön och gick förbi Leif-ivans hus, ni vet han som är med i Svenska Miljonärer. Sen gick vi upp vid Tullinge Kyrka och kollade på en massa gravar. Sen gick vi tillbaks till idrotthallen och hämtade våra väskor sen gick jag & Jessika till bussen och tog den hem. När jag kom hem tittade jag på ''Kvällen är din'' ifrån i lördags. Nu sitter jag och lyssnar på musik. Efter det här inlägget tänkte jag hoppa in i duschen så vi hörs sen! ;)
Pussar!♥
gmx ba glider upp för trappan..♥
HAHHAHAHAHAHAHA ÅÅÅH!!!!
till sara från gkgfaslmaängAMfkl gmx♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela