Sjuk!

Publicerad 2012-04-13 16:01:50 i

Hej hopp gummisnopp!♥
Förlåt för att jag inte bloggade igår men mådde verkligen inte bra..
Först vaknade jag en aning sent då hoppade jag in i duschen sen skulle jag äta något det gick åt helvete.
Kändes som det skulle komma upp i samma sekund som jag svalde det.. :( Så jag slängde skiten och la mig i soffan. Skulle försöka sova men det gick inte för mådde så illa, hade så jävla ont i huvudet & magen.
Somnade 03:45 och idag vaknade jag 11 då låg jag kvar på soffan, för jag sov på soffan inatt. :)
Idag har jag inte gjort något bara varit hemma och kollat på Tv och sånt. Skypade med Elin, Samule & Daniel!
Just nu sitter jag på soffan och tittar på tv & lyssnar på musik. ;)
Vi hörs senare eller imorgon! :*
Pussar!♥
haha åh justin!
Grattis på födelsedagen, Puyol!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela