ttttttorsdag.

Publicerad 2012-04-19 21:02:57 i

Tjaba tjena hallå! :)
Idag började vi 8:10 med matte sen hade vi idrott, so, lunch, svenska, bild & engelska. Efter skolan gick jag hem, blåste som in i helvete. När jag kom hem gjorde jag typ inte så mycket sen följde jag med pappa och handla, super duper roligt.. ;) eller? När vi kom hem käkade vi och kollade lite hockey. Sen hoppade jag in i durren och nu sitter jag och lyssnar på musik och ba chillarrr. Imorgon är det fan fredag, fyfan vad nice!
Puss!♥
hejhejhej
min nya plåga.....
yoghurt , bäzta som finnz <3333333
ögon är nice.
ja ba visar allt..
kär i en gamer...fast nä

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela