Spruta del2.

Publicerad 2012-04-30 14:18:05 i

Idag vaknade jag vid 10:15 då käkade jag frukost sen klädde jag på mig, borstade tänderna & satte upp håret. Sen åkte jag & mamma till vårdcentralen där jag tog min Gardasil spruta del 2 mot livmoderhalscancer. Om 4 månader är det tredje och sista sprutan. :) Just nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik efter det här inlägget ska jag se på Big Brother från igår.. Det ville inte visas igår vid 00:00, på datan så stängde av datan för att sova då. Har rätt så ont i min arm, kan inte lyfta den så långt. + så mår jag inte så bra heller. Mycket mycket mycket ont i huvudet sen igår. Det känns som att hela huvudet ska sprängas or something. :( what doesn't kill you makes you stronger
Vi hörs!♥
Elit
skrivde av mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela