Skolan tar högre krav på oss!

Publicerad 2012-04-24 08:25:15 i

Tjaa! :)
Idag har jag försovit mig, började 8:10 men nu ska jag sätta in tempo batteriet i mig och skynda mig så jag hinner iaf lite med första lektionen! :D Sitter just nu i mitt kök och ska precis äta en apelsin , antar att det är den som är min lilla tempo grej.. hoho ;) Förresten ni som typ undrar varför jag inte bloggar i skolan längre, det är för att skolan tar högre krav på oss just nu. Så om dom ser oss inne på en annan sida på lektions tid så blir vi av med datan.. Det vill man ju inte ska hända, så jag har varit kall! Men kan ju försöka blogga om vi skulle ha något jävla fucktard som vikarie! :D
Puuuuusssss!♥
arg arg arg arg arg arg arg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela