Gmx ba drar en shoutout till mig ;)

Publicerad 2012-04-02 21:34:54 i

Godkväll på er! :)
Idag började vi 9:30 med mentor stunden sen so, lunch, no, språkval & sist so. :)
Sen tog jag bussen hem med Jessika. När jag kom hem gjorde jag inte så mycket, bytte om och käka lite. Sen åkte jag & pappa och hämtade Jessika & Maria sen vidare till hallen och där hade vi träning. Efter träningen hoppade jag dirket in i duschen sen käkade jag! Just nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar tills BB ska börja. ;)
Vi hörs sen! :D
Pussar!♥
GMX ba gjorde en shoutout till mig ;) ;) ;)
Saknaden är enorm!♥
Jag älskar dig, kommer alltid att göra det!♥

..

H
TJENA! LÄGET?
FUCKING 1 VECKA KVAAR, LÄÄNGTAR SOM FAN!!!!!
FORZA BAJEN!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela