Ba random saker liksom.

Publicerad 2012-04-22 19:57:09 i

1. Visste ni att Cindy Lou Who i Grinchen spelas av Taylor Momsen? ;)
__________________________________________________________________
2. Jag HATAR folk som har musik i bakgrunden på deras videoinlägg, värsta som finns!!
varför?
1. man hör inte vad människan säger!
2. höjer man för att man inte hör personen så spelas ju låten högre!
__________________________________________________________________
3. Jag hatar människor som skriver på facebook ''nu är jag hemma igen'' efter att ha varit ute i 5min.
__________________________________________________________________
4. Personer som säger ''ÅÅH jag är så ful..'' bara för att dom vill ha folk som ska säga ''VA?! du är typ den snyggaste jag har sätt!''
__________________________________________________________________
5. Personer som börjar följa en på Instagram , sen slutar följa!
-
-
TACK FÖR MIG!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela