Wordfeud > ett jäkla spel....

Publicerad 2011-09-15 22:38:51 i

Heej!
Igår tog jag & Linnea tåget till tc och sen till Bålsta fast hoppade av i Barkarby. Torskade med 3-1. Men aja.
Idag började vi med No & slutade med Matte. Idag hade jag träning, fotbollsträning. Jag tyckte den gick superbra! Men aja, efter det åkte jag hem och sen åkte vi och handla direkt. När vi kom hem sen hoppade jag in i duschen och nu sitter jag och tittar på Filip & Fredrik. Ska snart gå och sova tror jag, är sjukt trött. Men första måste jag blåsa mitt håår! Men vi höres imorgon. Shit 2 dagar kvar! Fyller fan år på lördag.
PUSSS!

Jävla spel.. Tycker att det är skit svårt nu! heter: Typsaris
Wordfeud !

Den 25/10 får vi våran Macbook i skolan! NIRRE BIRRE!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela