VIIII ÄR BÄÄÄÄÄSTTTTTT!!!!!

Publicerad 2011-09-03 22:56:40 i

Hejsan hoppsan Karlsson!
Idag vaknade jag 7.15 åkte hemifrån 8.15 med Jessika & Maria i bilen, haha. Sen kom vi fram och då spelade vi våran första match i TT cupen mot Täby F98 och vann med 2-1 sen var det en annan match emellan sen skulle vi köra igen. Mot Nykvarn, och den matchen slutades 1-1 (dom gjorde mål när det var 8sek kvar) och sen åkte vi till Tyresö Centrum och käkade och gick runt lite, hahahahah gick in på HM och bombade parfym! Sen 14.35 åkte vi tillbaks till Strandhallen och skulle möta Huddinge och vann den matchen med 2-1 så vi vann gruppspelet imorgon väntar Semifinal i Tyresö Hallen antigen mot Täby F97, TT eller Tungelsta. Haha fy Fabian vad jag spelade dåligt sista matchen asså.. Men aja sen åkte vi heeem. Och jag hoppade in i duschen, sen tittade jag på Fångarna på Fortet för snygga Anton Hysen var med där. Jaja ska nog sova nu, upp kl 9 imorogn. Men vi hörs imorgon.
Puuuuuuuss!

Maria testade hennes nya älsklingsskor inne på Team Sportia i Tyresö Centrum ;)

<3

Maria gick in på en ledig toalett, hahaha förstår inte det roliga.. men hahahha.

Bara en jäkla massa kärlek!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela