HK !

Publicerad 2011-09-01 23:28:07 i

Hej Nalle-Puh.. nananana!
Idag började vi 9.05 då började vi med No och sen typ näst sista lektionen hade vi Hemkunskap då jobbade jag i samma kök som Jessika, Jesper & Jack och vi skulle göra scones men det blev inte så lyckat.. Sen kom pappa och hämtade mig då åkte vi och kollade på nya innebandy skor men fan hittade inga. Ska typ köpa ett par blåa haha blåa skor och brandgula strumpor. Jaja, sen åkte vi runt & runt. Sen hem då åt vi middag och sen typ ingenting. Imorgon har jag ingen aning om när vi börjar, men ska gå och tvätta bort sminket nu och sen sova förfan! Vi hörs imorgon, imorgon får ni veta vad som händer i helgen också. Men vi hörs imorgon.
Puss!

Våra scones...

Från 6an.. Mitt hår ser ut som ett fågelbooo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela