Träning!

Publicerad 2011-09-08 21:51:07 i

Hello hello!
Mötte Jessika typ 8.55 då gick vi till skolan och först hade vi No och sista lektionen hade vi Matte. Sen gick jag hem med Jessika & Lina. När jag kom hem satt jag vid datan och sen bytte jag om. Mötte Becca vid stationen typ 16.35 då köpte vi Corney och sen hoppade vi på 16.41 tåget till Stuvsta och gick sen till Ip. Sen hade vi fotbollsträning hahah det började SPÖREGNA mitt i träningen, fy Fabian! Aja, imorgon är det en vila dag och sen på lördag är det fotbollsmatch mot Älvsjö! Men vi hörs imorgon!
Pussss på Fabian! :D

Jessika tappade allting på Hemkunskapen!

Hemkunskapen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela