TJENA! LÄGET?

Publicerad 2011-09-14 14:51:18 i

Idag vaknade jag 9 sen fixade jag mig och allt vad man gör på morgonen. Jag stod och vänta på Jessika med Lina & Henke hon kom typ 11.50 med Freja då gick vi till skolan. Kl 12 typ blev vi insläppta i Aulan. Där skulle vi se en film, vet inte vad den heter. Den var sjukt bra, men vi fick inte se hela för Strömmen gick i skolan, faan! Den var grrrrrgyyymymymym! AS GRYM. Men aja, sen gick jag hem. När jag kom hem haha har jag inte gjort ett skit. 17.41 tåget ska jag , Linnea & Sarah ta till Barkarby. För sen har vi match mot Beleee i fotboll (F96 elit) Men ni får ha det superduper, så hörs vi imorgon!
Puuuuusss

mohhaahahhahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela