MIKAEL PERSBRANT !!!!!!!!!

Publicerad 2011-09-23 22:24:07 i

Tjena ! Efter skolan idag gick jag hem och då gjorde jag inte så mycket sen tog jag, linnea & Jessika tåget Jessika hoppade av i älvsjö. Jag och Linnea fortsatte till södra och där gick vi fram och tillbaka fram och tillbaka sen kom Tobbe och då hälsade vi på han. Strax där någongång kom Angelica & Frida. Då tog vi 17:14 bussen till hjortsholm typ. När vi åkte förbi stureplan så ser jag & Linnea Mikael Persbrandt fy fabian va cp coolt !! + han vinkade till oss, jag och linnea höll typ på och dö på bussen.. Sen körde vi match möt värtan och torskade ! Men nu ska jag gå och sova kommer lägga ut bilder imorgon och allt! Ppppiuuuuussssss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela