Jajajajaja, vet att jag glömde blogga igår...

Publicerad 2011-09-11 20:56:57 i

Som sagt, vet att jag glömde blogga igår förlåt! Men jaja .. Igår tog jag tåget med Becca, Sarah, Linnea & Johanna till Stuvsta och sen hade vi match mot Älvsjö f95 på ip och vi vann med 3-2 ! Idag har jag typ bara städat hela mitt rum haha boring boring. Men vafan.
Just nu ligger jag i min säng och tittar på Sommar spelen på 5an. Blä vad jag mår illa, känns som att spyat är i halsen och att det vill komma upp.. Hhahahha okej det där va liiite äckligt! Men vi hörs imorgon iaf! Ni får ha det en suuuper Söndags kväll haha!
Puss!

Gammal bild men vafan gör det? iiiinget! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela