It's Friday, Friday!

Publicerad 2011-09-09 19:57:35 i

Hejsan pluttisar!
Idag började vi med Engelska med Petra. Sista lektionen fick vi sluta typ 1tim tidigare, vi skulle ha So i 2tim men vi fick sluta 13.10. Då gick jag hem med Jessika. När jag kom hem tåg jag en tupplur haha men kunde inte somna men låg kanske i sängen i 30min och blundade. Sen satt jag vid datan och sen kom mamma & pappa hem. Då åkte jag och pappa och handla haha. Sen när vi kom hem åt vi mat och nu sitter jag och lyssnar på musik (Justin Bieber) och aa bloggar.. 20.30 är det Milan/Zlatan på tv så ska titta på den matchen. Imorgon har jag själv match tyvärr visas den inte på tv. hahah nej skoja. Men jag har fotbolls match imorgon mot Älvsjö F95! Men vi hörs imorgon eeeeefter matchen!
Puss pluttisar!

Jag & Jessika i Malmö.. Saknar!!

Tagen idaaag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela