En soft fredag!

Publicerad 2011-09-30 21:35:06 i

Godkväll! Idag började dagen med engelska och sista lektionen hade vi so. Sen gick jag & Jessika till tåget och tog det till Tumba och där gick vi till Willys och köpte hårfärg, sen gick vi tillbaks till tåget och tog det till Tullinge. Eller jag gick av i Tullinge och först mötte jag Adam då pratade vi lite :P sen mötte jag Musse. Och sen gick jag hem, när jag kom hem satte jag igång för att färga mitt hår, det blev fett mycket mörkare. Och jag färgade mest det som jag & Jessika hade missat, så nu ser det iaf lite jämnare ut. Men aja, ska nog krypa ner under täcket nu och kolla på någon bra film! Men vi hörs imorgon, jag & Jessika ska åka till Botkyrkahallen och se när Tumba möter Bele.
Pussar & Kramar! ♥

En bild på min urgulliga kudde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela