Skärholmen & Kungens Kurva med Linnea ! :D

Publicerad 2011-10-06 21:57:58 i

Tjaaa!
Idag efter skolan tog jag & Linnea tåget till Flempan och där tog vi en buss till Fittja fast hoppade av i Masmo och där tog vi tuben till Skärholmen! När vi kom till Skäris så gick vi och tittade efter luftmadrass men hittade ingen.. Sen köpte jag 3 iphone skal. Och sen någon gång gick vi till Kungens Kurva först gick vi in på Rusta och där köpte Linnea en luftmadrass sen gick vi till Jysk och där köpte jag min luftmadrass. Sen gick vi in på City Gross och där käkade vi sen gick vi in på Intersport. Och sist gick vi in på Stadium där köpte vi en varsin sportbh. Sen stod vi och väntade på bussen som skulle ta oss till Skärholmen och haha på bussen så var det några hahah as roliga killar dom satte på Linnea en keps osv. Sen när vi kom till Skärholmen tog vi tuben till Masmo och sen bussen till Skarpnäck men hoppade av på Hälsovägen och sen tog vi tåget till Tullinge och sen skilldes vi åt. Jag tog 723 och hon 721 hem. Men nu ska jag se på The Last House On The Left på 6an!
PUSSS!

Ett iphone skal som jag köpte!

sportbh jao.

Stinas bulle på hemkunskapen!

Majas mössssa! :d

Den här köpte jag :d

Bullarna när dom var klara ( hemkunskapen )

Skal

Bullarna ofärdiga ( hemkunskapen )

Ett annat skal ! asså det är inte så blått :P

Baka baka en liten bulla (hk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela