Trött måndag..

Publicerad 2011-10-17 22:31:18 i

HEJJ! 
Idag började dagen med Mentorstunden och sista lektionen hade vi No. Vi fick sluta 15.05 nice! Men aja, efter skolan gick jag hem med Jessika & Amanda. När jag kom hem tittade jag på tv och sen bytte jag om och åt lite. Sen gick jag hem till Jessika och sen tog vi bussen ner till hallen och där hade vi träning. Efter träningen åt jag mat och sen tittade jag lite på tv. Sen hoppade jag in i duschen och nu tittar jag på Svärföräldrarna från helvetet! Haha det är sjukt nice. Men ska väl krypa ner under täcket nu och sova!
PUssssss!!

hiuhihhihihih :D

Bexxxxiii & linnea :D

två matcher i helgen, läängtar!

det var en gång, och den var sandad..HAHAHAHHHH!

my eyeeee

voff voff, jag vill ha en hund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela