vinst mot tumba

Publicerad 2011-10-15 19:50:01 i

Tjaaaaa sööötisar!
Idag vaknade jag 8.30, fråga inte varför..
Eller asså jag var kissnödig och sen kunde jag inte somna om :(
Men iaf, sen vid 11.20 åkte jag & pappa ner till hallen och där hade vi samling.
Sen hade vi match mot Tumba och vann med 2-1.
well well..
Sen åkte vi hem och då duschade jag och sånt och sen åt vi.
Nu sitter jag och tittar på Linas Dagbok!
Imorgon har jag tant match mot något lag, i Värmdö.
Men nu ska jag se klart på filmen
Pussssssar!

Du är det finaste jag vet !

före...

efter.. :D

(Från google)

Justin Drew Bieber <3

<3

Innebandy <3

Olivia, jag & Emma är dom där gula sakerna ifrån en Tjeckisk tv :P

Jag & Stina i Prag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela