BARA en tråkigt tisdag.

Publicerad 2011-10-11 22:53:28 i

Tjenixen !
Idag började vi 8.20 och slutade 15.00, fast egentligen 15.30 mrn vi fick sluta tidigare!
Jag tog 15.11 bussen hem med Ida, när jag kom hem hoppade jag in i duschen och duschade i 1tim, så jäkla skönt! Sen har jag bara varit ensam hemma. Har legat i sängen och varit trött och sätt på TV.
Jag dissade min pappa totalt, han frågade ifall om jag ville följa med på Red Hot Chili Peppers konserten. Men jag pallade verkligen inte, haha dum jag är. Men han fick med en kompis att åka dit med, som tur va! :$
Men nu sitter jag och tittar på Desprete Housewives och Sverige-Holland. Asså jag zappar emellan, haha.
Men nu ska jag typ gå och lägga mig i sängen eller något sånt, så vi får höras imorgon.
Hörs imorgon!

M-u-m-s !

Ida och hennes stora tuttar !

Ingen slår Charlie Sheen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela