Onsdag, 3 lektioner!

Publicerad 2011-10-26 21:03:09 i

Tja!
Idag bloggade jag tyvärr inte i skolan eftersom att vi bara hade 3 lektioner. Först idrott där körde vi basket och sen Svenska/Engelska haha roligt det såg ut när man kom in i klassrummet alla satt uppe med sina datorer! :D Men sen lunch och sist musik och där skulle jag bloggat, men då skulle ju självklart internet lagga. Men sen tog jag & Jessika bussen hem, haha kul var det när man gick på för hade min mac i handen då var det några grabbar som satt längst bak som ba: Åh falkbergsskolan! hahaha. Idag har jag också haft innebandy träning. Och duschat! Men nu sitter jag och lyssnar på musik ska typ snacka skype nu. Imorgon ska vi till ungdomsmottagningen. Men vi hörs imorgon!
Puss!
Den här bilden togs 13:37 COOLT ? :D
Coola brudar in the school.
Haha!
Looking up to the skyyyyy.
ja tycker att vi är rätt så coola :$
HAAAAHAAAA
Jag, Jessika & Bexi <3
coooola'
HAHAHAHAH jag & henke på musiken.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela