Innebandy träning

Publicerad 2011-10-12 21:16:01 i

Tjena killar & tjejer!
Idag började vi 9.10 och fick sluta typ 14.40 när jag kom hem gjorde jag typ ingenting.
Sen tog jag, Maria & Jessika 16:18 bussen till Hallen och där träffade vi Kevin.
Men aja, sen blev vi insläppta i hallen och då hade vi träning! Sen tog vi bussen hem, när jag kom hem åt jag mat.
Sen hoppade jag in i duschen , sen tittade jag på Simpson och nu sitter jag och tittar på Efterlyst!
Imorgon har vi samling på Brantan 9.30 och sen har vi det där jävla Falkbergsloppet.
Har bestämt mig för att springa iår, ska iaf försöka att inte få mer än 40minuter hahah.
5,5 km ska iaf göra mitt bästa,(TYP) har ju inte världens bästa kondis...
Men vi får väl höras imrogon, så får vi se hur det gick!
Puss på din fina gött!

hoow to save aaa life!

HAHA MURRRREE! FYFAN VA SKÖN!

mygod, så jäkla söt!!

<3

<3

<3

när jag går ner, när jag går ner, när jag går ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela