Utvecklingssamtal - check!

Publicerad 2011-11-16 21:40:58 i

Hallå där!
Idag efter musiken hade vi Engelska & Svenska fick sluta 14:30 på Svenskan. Tog 14:43 bussen med Jessika hem. När jag kom hem åt jag något sen gick jag ner till torget och där mötte jag mamma då gick vi till skolan. Hade utvecklingssamtal med Nina. Det gick faktiskt bra än vad jag hade förväntat mig. Allt hon sa var ju posetivt om man bortser från idrotten. Haha. Måste verkligen börja vara aktiv på idrottslektionerna annars riskerar jag ett ''F'' till vinter... Ajaj! Då blir pappa min arg. Haha! Jaja efter det sprang jag hem och bytte om och satte upp håret. Sen tog jag 16:44 bussen med Maria till hallen och där hade vi träning. Efter träningen tog jag 19:00 bussen hem. Då åt jag och sen lirade jag FIFA och sen duschade jag. Nu sitter jag och lyssnar på musik och ska snart läsa vidare i min kära Zlatan bok. Asså jag älskar den, på riktigt! Första boken någonsin som har fått mig att velat läsa den. Haha! Men nu ska jag stänga av datan, tror jag!
Puss!
idrotten
Jessika!
Chilla kompis.
your love is my drug
Jag & Ida efter träningen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela