<3

Publicerad 2011-11-04 22:08:09 i

Hej gullerumpor!♥
Idag vaknade jag 10 då käkade jag frukost.
Ungefär vid 11.50 gick jag hem till Jessika. Då var vi lite hos Jessika ett tag sen gick vi ner till tåget.
Då tog vi tåget till Södra och sen bytte vi till Jakobsberg och sen tog vi någon buss därifrån till Viksjö Sporthall och där tittade vi på när Bele mötte Skälby P97 grymma pojkar.. Sen tog vi bussen till Jakobsberg sporthall och hälsade på alla 98or+ Sandra, Amanda& Emma! Sen gick jag & Jessika och käka. Sen tog vi bussen tillbaks till Viksjö sporthallen och tittade lite på finalen Skälby-Nacka. Sen tog vi fel buss och råka åka åt något annat håll så vi sprang runt hela Järfälla kändes det som. Sen hittade vi iaf till Jakobsbergs sporthall då såg vi typ 10min på Tullinge-Rönnby. Sen fick vi skjuts hem av Clas, Lena, Max & Maja. När jag kom hem gjorde jag inget.. Nu sitter jag och tittar på tv och snackar skype med Jessika. Imorgon ska vi stå sargvakter när Tullinges damer möter Duvbo.
Puss!♥
Öga!
hahahaha Jessika såg en mans snopp.
mohaha mitt rekord! :D
gammal.
gammal..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela