Skolan i 1 1/2 tim..... onödigt? Ja.

Publicerad 2011-11-17 21:07:36 i

Hallooooooj!
Idag satt man i skolan i ca 1 1/2 tim och sen fick man sluta. Jag & Jessika tog 11:15 bussen hem till mig och då spelade vi FIFA. Haha jag ägde henne :D Sen efter tag gick hon hem då gjorde jag inte så mycket. Nu sitter jag och snackar skype med Jessika imorgon är det FREDAG, FREDAG! Nice. Men vi hörs imorgon!
Puss!
<3
Jag vann mot Jessika! :D
...
Spelade ensam idag ocksåååå.. Haha jag vann :D
ssccch..
My gun, your head, click clack boom your dead.
Du var kingen utan k nu är du ballt utan b.
Bruna ögon och brunt hår, där går tjejen ni aldrig får.
Hon är bruden ni kallar vacker, hon är bruden dåld av spackel.
magen indragen och ryggen är sträckt,  vem fan kom på ordet perfekt?
Klart jag blir avundsjuk när du kramar någon annan,
för i några sekunder har någon annan hela min värld i sina armar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela