INSTAGRAM: typsaris97

Publicerad 2011-11-14 22:55:53 i

TjabaTjena!
Idag efter so,n hade vi lunch, bild, so, språkval & no. Sen tog jag bussen hem med Jessika. Fyfan för pedofilen som satt bakom mig. Han satt och smaska med sitt jävla äckliga tuggummi och tittade på mig, och han stank verkligen sprit & öl. Dagen usch! När jag kom hem satt jag lite vid datan och gjorde en film, eller typ trailer. Haha så grym! Sen tog jag bussen med Ida ner till hallen och hade träningen, kan ju säga att det inte var världens bästa träning. När jag kom hem gjorde jag inte så mycket, duschade! Sen snackade jag lite skype och sen lirade jag Fifa med pappa, hahaha. Men vi hörs imorgon!
Puss!
Torg
Henrik, Jessika & Jag! :p
snygga
Jessikas, min & henriks!
SWEDEN ! <3
to the torg
..
i väntan on the bus
ARSENAL! <3
so
innan träningen!
hahahah snö? eller ris?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela