två matcher imorgon, tagga!

Publicerad 2011-11-11 19:32:25 i

Hallå där! Du som läser detta kommer dö imorgon, NeEEJ jag skoja bara!
Vi fick sluta på So,n ungefär 13:45 då gick jag & Jessika till tåget och jag hoppade av i Flempan och Jessika fortsatte till Älvsjö. Fick sitta och vänta på pappa på station. Kändes som as länge men då satte jag på datan och satt lite vid den. Sen kom han, då gick vi till tandläkarn och där tog dom massa bilder osv. Sen gick vi till Pressbyrån inne på sjukhuset och köpte yoghurt asså yalla! haha. Sen gick vi ner till bussen vid stationen och tog den hem. När vi kom hem gjorde vi inget, var hemma i ca 10min sen åkte vi till Willys och där träffade vi moster, moster, mosters kille, kusin & kusin haha älskar mina små kusiner dom är så otroligt söta! Man vill äta upp dom!♥ Nu sitter jag och lyssnar på musik, Veronica Maggio! Imorgon har jag två matcher först mot Tyresö 97 div1 och sen Sköndal 96 div2.
Men vi hörs senare!
Puss!
Flemingsberg!
in the car
in the car, the car!
trött tjej imorse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela