mjaooo

Publicerad 2011-11-06 01:24:50 i

Tjaba tjena!
Idag vaknade jag runt 11 då åt jag frukost och sen klädde jag på mig.
Vid 11.40 åkte vi och hämta Jessika och sen åkte vi ner till hallen och där var vi sargvakter.
Tullinges damer mötte Duvbo! Efter det skjutsade vi hem Jessika sen åkte vi hem.
När jag kom hem fixade jag mig (sminkade mig) sen drog jag hem till Jessika.
Då tittade vi lite på tv och sen drog vi ner till centrum och där köpte jag en powerking!
Sen gick vi runt lite. Vid 17.35 drog jag hem. Då bytte jag om och sen gick vi hem till några.
Gick hem vid 22 då låg jag i sängen och smsade. Sen vid 00.00 hoppade jag in i duschen!
Det var allt för mig!!
Puss!
Puss!
jag grät inte!
your mother!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela