Match

Publicerad 2011-11-19 18:53:28 i

Hej i stugan!
Idag vaknade jag för sent, typ 11.45! Mina föräldrar trodde jag mådde dåligt. Sen efter 1 åkte vi hem till mina kusiner i Tumba och firade en utav dom. Gustaf blir 17, grattis grattis! Men var inte där så länge. Pappa & jag åkte där ifrån 14.20 typ och åkte direkt till hallen, vi kom dit efter halv. Vi hade ju match mot Bele, och deras mål bara kom & kom. 5-1 slutade matchen iaf. Till dom! Alltså dom vann. Sen åkte vi hem och då duschade jag, nu sitter jag och snackar skype med Jessika. Vi hörs imorgon!
Puss!
Knock-knock-knockin' on heaven's door

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela