Måndag 28/11 - 2011

Publicerad 2011-11-28 21:28:43 i

Hej på er sötnosar!
Idag vaknade jag 8 tog bussen till skolan med Lina. Mötte Jessika vid skolan. Först hade vi mentorstunden där satt vi och skrev i en bok. Efter den lektionen satt jag vid datan och sen 10.10 gick jag till tåget. Tog det till Flempan, där mötte jag min pappa. Då gick vi tandis och där pratade dom om info och sånt. Sen gick jag & pappa till tågen, han tog tåget till hans jobb och jag gick till bussen och tog den hem. Nu orkar jag inte blogga!
Puss på er!♥
Yes u are!
Vad kommer sen? Påsk hos Mange?
Att man kan tro att man är så stor fast man bara är en liten plutt.
Alla lärare skriver ''SKALL'' varför? :S
Tungpiercing bort om 2 dagar! (onsdag)
fyyyys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela