Läppstift på kuken.

Publicerad 2011-11-15 17:41:07 i

Tjabatjena hallåååååå!
Idag försov jag mig, vilket Jessika också gjorde! Så vi tog 9.13 bussen till skolan. Då hade vi Svenska, satt och läste i en bok. Den heter ''ett hål om dagen'' HAHA . Efter det hade vi språkval sen slutade vi! Då gick jag till torget med Amanda & Jessika. Sen hoppade jag och Jesska på 723 och tog den hem till mig. Då spelade vi FIFA hahaha först sög vi och inte gjorde mål alls. Men sen gjorde vi mål då skrek vi... :$ Hahahahah. Men nu ska jag se på min lilla film jag har gjort.. Eller en trailer till min egna film, hahahah. Men ni får ha det super!
Hörs senare!♥
Båda lagen jag hatar. Djurgården-Manchester United..
<3
<3
JA, JAG ÄR CoOl !
Jag & Jessika var DIF. HAHA.

Kommentarer

Postat av: Jessan

Publicerad 2011-11-16 12:05:25

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela