Känslan över att tånageln snart är borta...

Publicerad 2011-11-12 22:08:09 i

Tjaaaa!
Idag vaknade jag efter 9 och efter 10 någon åkte jag & pappa till Huddinge och kollade lite på innebandy klubba. Och sen gled vi runt där. Sen hem, sen åt jag frukost. Och sen åkte vi och hämta farfar och sen till Tyresö. Gick inte så bra den matchen , höhö. Efter det åkte vi och lämna pappa hemma och sen till Tullingehallen och där hade vi match mot Sköndal 96 och vann med 2-0! Efter det, hem. När jag kom hem åt jag mat och sen tittade jag lite på TV. Sen hoppade jag in i duschen nu sitter jag och snackar skype med Jessika. Imorgon har jag en till match mot Värmdö.
Men nu fick jag ont i mitt huvud!
Puss!
Grön & vit, tillsammans är vi Hammarby! <3
M.S! S.H <3
mamma ska få se vilket barn hon fött! - ja det ska hon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela