Stuvsta jao! :D

Publicerad 2011-05-30 21:18:20 i

Tjaa!
Idag vaknade jag 8.15 då fixade jag mig, sen typ 9.10 gick jag till skolan. Amanda kom och mötte mig för hon var redan i skolan. Först hade vi Svenska, Idrott, Lunch, No & Bild. Sen gick jag & Amanda hem. När jag kom hem gjorde jaf inte så mycket. Satt vid datan och sen bytte jag om. 17.15 gick jag ner till Pressbyrån och dit kom Fredrik, Becca & Linnea (+Johanna). Då åkte vi till Stuvsta IP och tränade med dom, träningen gick jätte bra! Tror att jag börjar där på dirr. Sen hämtade Sanna oss, då skjutsade hon hem mig. Nu sitter jag hääär, ska hoppa in i duschen nu, sen ska jag titta på Big Brother. Men vi hörs imorgon!
PUUUUUUUUSS!♥
Förut när vi mötte Sörskogen, typ förrförra året ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela