HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Publicerad 2011-05-22 21:59:33 i

Idag vaknade jag typ 9.45 låg kvar i sängen till 11 då hoppade jag in i duschen och duschade fett länge. Sen fixade jag mig och allt. 13.40 kom Jessika & Håkan och hämtade mig. Då åkte vi till Brantan och tittade på Tullinge-Boo P97 Tullinge vann såklart ;) Sen hann vi titta i typ 10min på en annan match P96. Sen hämtade han oss.. När jag kom hem satt jag lite vid datan sen åt jag och sen typ 17.20 gick jag hem till Jessika & Maria. Då kom Clas & Maja och hämtade oss. Sen hade vi innebandy träning. När jag kom hem hoppade jag in i duschen nu sitter jag och bloggar och ska titta på Big Brother nu. Så vi hörs imorgon!
Puss, nu får ni bilder från veckan!



I stan i helgen..

Lördag: Jessika tejpade min arm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela