fint väder idag osv.

Publicerad 2011-05-17 22:06:45 i

Tja!♥
Idag försov jag mig, vaknade 8.15 då fixade jag mig och sånt, det visade sig att Jessika också hade försovit sig, då gick vi till skolan först hade vi Språk, No, Lunch, Trä-slöjd & Matte, sen slutade vi. Då gick jag, JEssika & Freja till tåget. Jag & Jessika hoppade av i Tumba och gick till willys och köpte hårfärg, sen tog vi 713 hem. När jag kom hem satt jag vid datan sen typ 18.45 kom pappa och hämtade mig, då åkte vi till Pulsen i Flempan, sen gick vi och hälsade på mamma på sjukan, och vi var typ där i en halvtimme, sen åkte vi hem. (eller vi åkte och fyllde på mitt busskort) Nu sitter jag & pappa och lyssnar på musik, hahah kanske inte låter så kul menmen.. Nu ska jag nog gå och slänga på tvn och titta på Big Brother.
Puss&hej!♥

Sjukt gammal bild....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela