:(

Publicerad 2011-05-23 22:05:28 i

Hejhej!
Idag vaknade jag 8.15 och mötte Jessika 9.25 typ. Först hade vi Svenska, Idrott, Lunch, No & Bild. Sen gick jag hem med Jessika & Amanda. När jag kom hem gjorde jag typ inget, satt vid datan osv. Mötte Jessika 17.20 då gick vi ner till stationen sen tog vi bussen till Brantan och först hade vi ett möte med fotbollen. Och då bestämdes det att vårat lag ska läggas ner, på onsdag ska vi ha ett till möte, efter det lägs det ner. :( Jag tycker att det är piss tråkigt! Så jag kommer nog börja i ett annat fotbollslag. Aja, nu ska jag nog hoppa in i duschen och sen titta på Big Brother...
Puss..

Tullinge TP F97/96/95 ♥

Kommentarer

Postat av: victoria

Publicerad 2011-05-24 14:21:32

fin blogg ! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela