Bara tråkigt inlägg...

Publicerad 2011-05-19 22:23:41 i

Tja!
Sorry att jag inte bloggade igår, hände inte så mycket. Var i skolan & senare träning. Idag vaknade jag 7.15 då fixade jag mig sen 8.13 tog jag & Maria bussen till skolan, först hade vi Engelska, Musik, So, Lunch, Språk, Svenska & elevensval vi slutade 14.50 typ. Då gick jag, Maria & Jessika till bussen och tog den hem. Sen fixade jag mig och sånt, mötte Jessika 16.15 då gick vi till centrum och köpte x-ray sen tog vi bussen till Brantan och tränade! Nu ska jag nog gå och titta på Big Brother!!
Puss!

Bjuder på en bild från Vintras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela